wtorek, 1 lipca 2014

Playa G - "U Not My Lady" (1998)


1. U Not My Lady
2. Ghetto Warfare
3. Jail Break
4. Get Crunk
5. Those Who B Slippin
6. My Life
7. PH Balanced
8. I Got 2 Have It
9. Where You At
10. Ho From The Club
11. Menaje Twa
12. Time Is Money
13. Soldier Til I Die
14. Beauty Pagent
15. Cloud 9

Album wydany w 1998 roku przez East Wood Recordings i jest do drugi solowy album (debiutuje w 1996 roku albumem "Pimp Shit" - album jest opisany na moim blogu) jaki wydał raper z Memphis w stanie Tennessee. Album tak jak i debiut utrzymany w g-funkowym klimacie, choć w mojej opinii jest gorszy od debiutu - warto jednak go znać i mieć w swojej kolekcji. Na dzień dzisiejszy album dość ciężko znaleźć (ceny mogą przekroczyć 100$). Oryginalne wydanie musi mieć DIDX-035926  1  * ** ******** na ring kodzie. Nie ukazała się żadna re-edycja, a o podróbkach nie słyszałem.

Album was released in '98 by East Wood Recordings and this is the second solo album (debut was recorded in '96 called "Pimp Shit" - the album is described on my blog) that gave the rapper from Memphis, TN. Album like his debut as maintained in the g-funk climates, though in my opinion is worse than the debut - but it is worth it to know and have in your collection. As of today, the album pretty hard to find (prices may exceed 100$). The original release must have DIDX-035926 1 * ** ******** on the ring code. There appeared no re-editing and I never heard about bootlegs.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz